گروه هوافضایی فراز

مجموعه ی تلاشگر در جهت ارتقاء دانش و صنعت هوافضای کشور

گروه هوافضایی فراز

مجموعه ی تلاشگر در جهت ارتقاء دانش و صنعت هوافضای کشور

شهید حاج قاسم رئیسی
آخرین نظرات

از چندی قبل یکی از آشنایان علاقه مند شده اند که یک هواپیمای هوم بیلت ( خانه ای ساز) بسازند و در یکی از روستاهای شمال کشور با این هواپیما پرواز کنند. بعد از جستجوهای متعدد و بررسی گزینه های مختلف اخیرا به همراه این عزیز به این نتیجه رسیدیم که یک گلایدر هوم بیلت تک نفره ساخته شود. شکر خدا نقشه و مشخصات کامل برای یک نمونه عملی مهندسی هم از اینترنت پیدا کردیم که ان شاء الله به زودی این گلایدر ساخته شود و شاهد پرواز آن باشیم..

اگر شما هم علاقه مند به چنین کاری هستید سایت زیر می تواند کمک خوبی باشد..

 سایت دانلود نقشه گلایدر تک نفره هوم بیلت

گلایدر تک نفره برای ساخت در کارگاه های خانگی

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۱/۱۰/۱۱
  • ۱۱۴۲۸ نمایش
  • محسن بهرامی

تک سرنشین

دانلود

نقشه

هوم بیلت

گلایدر

نظرات (۱۱)

سلام خسته. نباشید من اتگلیس بلد نیستم اگه امکان داره 
نقشه اش را به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم 
پاسخ:
سلام علیکم
می تونید از رفقایی که انگلیسی بلد هستند کمک بگیرید
لینک دانلود نقشه در مطلب تقدیم شده کلیک فرمایید
التماس دعا
یا علی
میشه بپرسم خرج این کار چقد شد 
پاسخ:
والا سایتی که توش منتشر شده تا جایی که یادمه قیمت نداده بود ولی بستگی داره چقدر بخواید خرجش کنید. به هر حال ارزش کاری داره. من خودم هم علاقه مندم اگر یک گروه دانش آموزی بخوان بسازنش براشون وقت بذارم...
فامیلمون آقا جواد بعد از این که یه مقداری کار جلو رفت رها کرد و رفت سراغ پاراگلایدر و پاراموتور و الان پاراموتور خریده با اون پرواز می کنه توی سواحل شمال...
لطفا اگه میشه یه نسخه فارسی بهمون معرفی کنید این واقعا مشکله ک همش انگلیسه
پاسخ:
سلام برادر عزیز که اسم زیبای محمد روی شما نهاده شده است.
متاسفانه نسخه فارسی شده وجود نداره و نسخه ی انگلیسی هم شاید روی اینترنت انگشت شمار بتونید پیدا کنید. من که فقط همین رو سراغ دارم. اما هر جا سخت بود دورش یه دایره بکشید عکس بگیرید روی تلگرام برام بفرستید در خدمتتون هستم برای توضیح و ترجمه...

سلام ببخشید میشه لطفاا ایدی تلگرامتون رو لطف کنید

پاسخ:
سلام برادر. mbahrami94
  • علیرضا یوسفی
  • با سلام
    بنده چند مدت به میخوام برای ساخت یه هواپیمای تک سرنشین سرمایه بزارم لطفا بنده رو راهنمایی کنید اگر الگوی ساخت دارید برام ارسال کنید 
    '09903108968
    Pooollooo1369@gmail.com
    پاسخ:
    سلام برادر....
    طرح پیشنهادی همینی هست که توی سایت برای دانلود گذاشته شده...اگر از دوستان کسی فرصت و توانایی داره ایشالا این نظر رو ببینه با شما تماس می گیره...فقط قبل از سرمایه گذاری حتما با افراد خبره مشورت کنید...
    موفق باشید...التماس دعا
  • سید فاضل حسینی
  • سلام خیلی خوبه می خواستم بگم میشه روی این گلایدر موتور گذاشت?
    پاسخ:
    سلام برادر...اصولا گلایدر موتور نداره...موتورگلایدر با گلایدر متفاوته...توی نقشه برای گلایدر موتور در نظر گرفته نشده اگر علاقه مندید باید جستجوتون رو در اینترنت روی نقشه ی موتور گلایدر متمرکز نمایید مثلا اینطور جستجو بفرمایید: plan for motor glider
  • محمد پورامامی
  • سلام اون سایت نیومد بالا میشه فایلو به ایمیلم ارسال کنید مرسی نیاز دارم
    پاسخ:
    سلام عزیز
    چک کردم بالا میاد شکر خدا
    دوباره امتحان بفرمایید

    با سلام خسته نباشید من تونستم نقشه هاش دانلود کنم فقط نمی دونم متریالش چی هست یعنی بال و فلزاتش از چه جنسی هست سپاس

    پاسخ:
    علیکم السلام...تو توضیحاتش هست ترجمه بفرمایید معلوم میشه..
    موفق باشید
    اگه یکی از رفقا زحمت بکشه ترجمه کنه برام بفرسته میذارم تو سایت همه استفاده کنند ایشالا...ثواب داره...

    سلام , بنده ساکن گیلان هستم , جمعی از دانشجو ها علاقه با ساخت هواپیمای گلایدر و البته پرواز با اون هستن , البته از صفر میخوایم شروع کنیم و گروه رو جمع نکردم , اگر شما میتونید راهنمایی کنید یا تجربه ای دارید یا ...که مفید باشه بهم ایمیل بدید یا به ایدی تلگرامم پیام (@astoria70)بدید تا یا علی رو بگیم و شروع کنیم

    باسلام 

    شیرازی هستم به پرواز علاقه دارم ، قیمت گلایدر (چتر) الان تو بازار چقدره ؟ 

  • محمد شهنوازی
  • باعرض سلام وخسته نباشید بنده خلبان. وطراح کایت هستم حاضرم به تمام علاقه مندان پروازهمکاری وراهنمایی کنم

    پاسخ:
    علیکم السلام..
    احسنت به این سخاوت و روحیه ی کرامت و بزرگواری شما.. خدا حفظتون کنه ایشالا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی