گروه هوافضایی فراز

مجموعه ی تلاشگر در جهت ارتقاء دانش و صنعت هوافضای کشور

گروه هوافضایی فراز

مجموعه ی تلاشگر در جهت ارتقاء دانش و صنعت هوافضای کشور

شهید حاج قاسم رئیسی
آخرین نظرات
ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی در دو دسته‌ی دانشجویی و دانش آموزی و 9 گرایش، بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد در راستای آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با فرآیندهای طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی، ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی را برگزار نماید.
در این دوره از مسابقات دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در گرایش‌های؛ طراحی و ساخت گلایدر(هواسر)، طراحی و ساخت هاورکرافت(هواناو)، طراحی و ساخت راکت با محموله قابل بازیابی، طراحی و ساخت مکانیزم بازیاب محموله فضایی، طراحی و ساخت سفینه ماه‌نشین، طراحی و ساخت ریزهواناو، طراحی و ساخت ربات مریخ نورد، طراحی و ساخت راکت کبریتی و دستاوردهای پژوهشی دانش آموزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
بنا بر این گزارش؛ ثبت نام در این دوره از مسابقات از ‌۲۰مهرماه آغاز گردیده و تا ۱۰ دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
خاطرنشان می‌شود؛ تقویت بنیه علمی و دخیل کردن دانش آموزان و دانشجویان کشور در حوزه هوافضا، رشد فرهنگ عمومی مهندسی، آشنایی دانش آموزان با رشته مهندسی هوافضا، فرآیندهای طراحی و ساخت مهندسی، بروز خلاقیت‌های فردی، آشنایی با کار گروهی و ایجاد درک صحیح از استعدادها و علایق، گسترش فرهنگ کارگروهی، شناسایی طرح‌های برتر و معرفی آن به صنایع مربوطه و ایجاد فضای رقابتی در بین دانش آموزان و دانشجویان کشور از جمله اهدافی‌ست که در ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی دنبال خواهد شد.
گفتنی‌ست؛ ششمین دوره مسابقات طراحی و ساخت سامانه‌های هوافضایی با تلاش قطب علمی سامانه‌های هوافضایی دانشکده مهندسی هوافضای دانشگاه صنعتی شریف طی روزهای 15 و 16 بهمن‌ماه سال جاری در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت http://www.ceas.sharif.ir/asdc مراجعه نمایند.

 ششمین دوره مسابقات هوافضای شریفمسابقه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۰۲
  • ۵۳۹ نمایش
  • محسن بهرامی

دانش آموزی

شریف

مسابقه

هوافضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی